Planen vår for i dag var å kjøre til Rothenburg ob der Tauber. Dette er en svært kjent by som vi hadde lyst til å bruker et par dager i. Imidlertid satte vært en stopper for det. I stedet ble det rett nordover.
På vei ut av Colmar kjørte vi forbi miniatyrstatuen av Frihetsgudinnen – pent plassert midt i en rundkjøring.
Vi er ikke så glad i regnvær – så vi satte kursen mot Kassel.
Nana er trygt plassert i egen hundesekk mellom setene. Før hadde vi henne i bur. Da var det masse pesing og mas. Nå er hun for det meste helt avslappet.
Aprops avslapping…
Vel framme på campingplassen sluttet det å regne, men her var det bare 8 grader – et sjokk for oss nestenspanjoler…




